Hvorfor tidlig adgang?
Vi vil give den fulde version af Blacksmith Master yderligere indhold med udgangspunkt i brugernes feedback i løbet af perioden med tidlig adgang. Målet er at inkludere flere nye fremstillingsprocesser og endgame-opgaver, yderligere begivenheder, som påvirker spillerens indsats, og yderligere elementer i forbindelse med administration af medarbejdere, så spilleren skal holde øje med flere ting i smedjen.