Mengapa Akses Awal?
Kami merancang agar versi penuh Blacksmith Master mengandungi kandungan tambahan yang dipengaruhi oleh maklum balas komuniti sepanjang tempoh Akses Awal. Matlamatnya adalah untuk menyertakan pelbagai proses pembuatan baharu dan tugasan akhir permainan, acara tambahan yang memberi kesan kepada usaha pemain, serta elemen tambahan berkaitan pengurusan pekerja, semuanya akan memberikan pemain lebih banyak aspek untuk dipertimbangkan dalam mengurus bengkel tukang besi mereka.