W pełnej wersji Blacksmith Master planujemy umieścić dodatkowe materiały powstałe w oparciu o uwagi społeczności przekazane nam w czasie trwania wczesnego dostępu. Celem będzie wprowadzenie nowych procesów wytwórczych i zadań końca gry, dodatkowych wydarzeń wpływających na działania gracza, a także dodatkowych elementów związanych z zarządzaniem personelem, które powiększą wachlarz możliwych działań gracza w kuźni.