Blacksmith Master'ın tam sürümünün, Erken Erişim boyunca topluluğun sağlayacağı geribildirimler doğrultusunda hazırlanan ek içerikler barındırmasını planlıyoruz. Amacımız, oyuncuların demircilik maceralarında göz önünde bulundurmaları gereken yönleri çeşitlendirmek. Bunun için çok sayıda yeni üretim süreci ve oyun sonu görevi, oyuncuların çabalarının karşılığını almalarını sağlayacak daha fazla etkinlik, ayrıca personel yönetimine ilişkin daha çok unsur ekleyeceğiz.