Blacksmith of the Sand Kingdom
Muspelheim, a nation of desert and wilderness, also named as “the Sand Kingdom.” Volker, a blacksmith's son, always dreamed of becoming an adventurer, but he finds himself adventuring aiming to become a court blacksmith at the same time!
Adventure into dungeons, get materials by gathering and looting monsters, then craft high quality equipment. Whether you equip them or display and sell them in your shop is up to you. Find other party members at the Guild and fulfill requests to progress through the story and earn rewards. There are 14 classes, faith selection, and passive skills that grant you free character customization!