Blades of Fire Adventurer Pack
The Adventurer Pack adds the exclusive Iron Paladin and Lord of Steel attires for Aran, the Hammer Head for the Hyssop weapon, and additional forging materials.
Blades of Fire is a dark fantasy adventure where forging steel shapes combat, progression, and fate.