Pakiet poszukiwacza przygód do Blades of Fire
Pakiet poszukiwacza przygód dodaje ekskluzywne stroje Żelaznego Paladyna i Władcy Stali dla Arana, głowicę młota do broni Hyssop oraz dodatkowe materiały do wytwarzania.
Blades of Fire to przygoda dark fantasy, w której wykuwanie stali kształtuje walkę, postępy i przeznaczenie.