Blades of Fire Demo
The Blades of Fire demo features the beginning of the game allowing you to forge your first weapons, experience the unique combat system, fight a big troll and learn more about Aran's journey.
Progress made in the demo can be carried over to the full game via your save file.
Remember, this is just a demo which barely scratches the surface of what Blades of Fire has to offer.
Create your weapons of choice in the forge and choose between seven different weapon families.