Demo Blades of Fire
Demo Blades of Fire zawiera początek gry, pozwalając ci wykuć swoją pierwszą broń, doświadczyć unikalnego systemu walki, walczyć z wielkim trollem i dowiedzieć się więcej o podróży Arana.
Pamiętaj, to tylko demo – zaledwie muśnięcie tego, co naprawdę oferuje Blades of Fire.