Blades of Fire Demo
Blades of Fire demosu, oyunun başını içeriyor ve sana ilk silahını yapma, benzersiz savaş sistemini yaşama, büyük bir troll ile çarpışma ve Aran'ın yolculuğu hakkında daha fazla bilgi edinme fırsatı sunuyor.
Unutma, bu sadece Blades of Fire'ın sunduklarını yüzeysel şekilde gösteren bir demo.