Blades of Fire – Cyfrowy artbook
Dowiedz się więcej o świecie Blades of Fire w tym cyfrowym artbooku i zobacz, jak utalentowani artyści ożywili grę.
Ponad 100 stron wypełnionych wyjątkowymi koncepcjami, grafikami postaci oraz wrogów, szkicami, ilustracjami i nie tylko!