Blades of Fire Dijital Resim Kitabı
Bu dijital resim kitabıyla Blades of Fire dünyası hakkında daha çok bilgi edinin ve hünerli sanatkârlarımızın oyuna nasıl hayat verdiklerini görün.
Özgün konsept, karakter ve düşman resimleri, eskizler, çizimler ve çok daha fazlasına sahip 100'den fazla sayfa!