Blades of Fire – Ścieżka dźwiękowa
Wielokrotnie nagradzany kompozytor Óscar Araujo przedstawia ścieżkę dźwiękową epickiej przygodowej gry akcji Blades of Fire ożywioną 20 wyjątkowymi utworami.