Blasphemous 2 - Mea Culpa
The ascension to penitence never ends. Strike down the enemies who stand in your way as you reveal pathways within Cvstodia to forgotten areas. Retrieve the shards and feel the stinging pain in your hands from the punishment you embraced, once more.