Blasphemous 2
The Penitent One awakens as Blasphemous 2 joins him once again in an endless struggle against The Miracle. Dive into a perilous new world filled with mysteries and secrets to discover.
Awakened in a strange new land, and displaced from his final resting place, The Penitent One is thrust back into the endless cycle of life, death, and resurrection, with no other option than to explore this perilous new world and uncover its long-forgotten secrets.
Hordes of grotesque enemies stand in your way, awaiting final judgement by the brutal hand of the Penitent One, with titanic twisted bosses also lurking in the darkness, waiting for their chance to return you to the grave from whence you came.
Taking them down won’t be easy, but with Blasphemous 2 offering more chances to customise and improve your skill set, along with several new unique weapons to wield with righteous zeal and unending fury, victory might just be within grasp.