Blasphemous 2 - Complete Sacrament Edition
The Blasphemous 2 Complete Sacrament Edition combines the base game and Mea Culpa Expansion with the stunning digital artbook and original soundtrack.
Blasphemous 2 offers more chances to customise and improve your skill set, along with several new unique weapons to wield with righteous zeal and unending fury, victory might just be within grasp.
Embark on a brand new quest, to reforge the iconic Mea Culpa. Strike down the enemies who stand in your way as you reveal new pathways within Cvstodia to forgotten areas. Feel the stinging pain in your hands from the punishment you embraced, once more.
Dive deep into the stunning world and making of Blasphemous 2 with the Digital Artbook.
Become immersed in the world of The Penitent One with the Blasphemous 2 original soundtrack.