Blasphemous 2 - Mea Culpa
Droga ku pokucie nigdy się nie kończy. Powalaj wrogów stających ci na drodze podczas pokonywania ścieżek prowadzących do zapomnianych obszarów Cvstodii. Odzyskaj odłamki i raz jeszcze poczuj kłujący ból dłoni spowodowany otrzymaną karą.