Blasphemous 2 - Mea Culpa
Tövbekârlığa yükseliş asla sona ermez. Cvstodia'daki unutulmuş alanlara giden patikaları açığa çıkarırken yolunuza çıkan düşmanları yok edin. Parçaları geri alın ve benimsediğiniz cezanın sebep olduğu şiddetli acıyı bir kez daha ellerinizde hissedin.