Blazing Sails
Walcz o przetrwanie w Blazing Sails, dynamicznej grze PvP z piratami! Stwórz własnego, unikalnego wilka morskiego oraz potężny okręt, a potem zaproś na pokład znajomych! Baw się różnymi trybami, mapami, broniami, rodzajami okrętów i nie tylko oraz eliminuj inne załogi w epicki...
W Treasure Hunt wraz z załogą musisz odnaleźć na wyspie skrzynie pełne skarbów! Skarby można złożyć w jednej z dwóch baz na środku mapy, aby otrzymać w zamian złoto. Zwyciężysz, jeśli zbierzesz więcej złota niż przeciwna drużyna!
Tryb Battle Royale stanowi wyjątkową odsłonę tego gatunku. Ciesz się wybuchową mieszanką rozbojów na suchym lądzie i epickich bitew morskich! Załatw wszystkie pozostałe ekipy, aby zgarnąć zwycięstwo.
Masz już dość poszukiwania skarbów? Żaden problem! W zupełnie nowym trybie Galleon Conquest możesz wskoczyć w sam środek akcji. Przeżyj prawdziwie filmowy abordaż na OGROMNYM galeonie! Likwiduj piratów, zatapiaj statki i zdobywaj flagi, aby wygrać!
Każdy rodzaj statku odpowiada zupełnie innemu stylowi gry. Brigantine to klasyk gatunku, a jego kadłub wytrzyma naprawdę sporo – w tym potężny ostrzał. Junk Ship to mniejszy i szybszy okręt wyposażony w działo na dziobie, które pozwala wykonywać odważne napaści! Bomb Vessel doskonale sprawdza się podczas dłuższych wypraw, a poza tym ma unikalny moździerz. Mniejsze załogi mogą skorzystać z dwuosobowego statku Sloop. Nie daj się zwieść jego rozmiarowi – Sloop może śmiało stawić czoła większym, czteroosobowym okrętom.
Zmieniaj styl gry w zależności od zdobytych broni. Zajmij stanowisko na bocianim gnieździe, dzierżąc karabin snajperski, albo wejdź na pokład wrogiego statku z kultowym, wysysającym energię życiową mieczem Sword of the Sea! Lubisz zapach dymu o poranku? Wypróbuj ręczne działo albo wyrzutnię ryb. Dla każdego coś miłego!