Blood Bar Tycoon
Blood Bar Tycoon is a vampire bar management game. Build bars and blood factories, lure humans to harvest their blood, process it, and serve your customers: other vampires. Research quirky machines and deal with hunters! Expand through Crimson City to become a mighty Elder!
Develop an underground detention center for humans before processing them in your wacky machines to extract their precious blood in all its forms.
What’s better than serving bloody slushies or a bloody daiquiri to satisfy your wealthiest and most demanding vampire clients? Discover crazy cocktails with new ways to harvest and process blood!
If everything goes right, the humans will leave your establishment with a free hangover. But if there’s trouble, you’ll have a corpse on your hands... and you risk attracting the attention of vampire hunters!
Transform rundown taverns into spectacular bars where every detail, from furniture to lighting, reflects your unique vision. Create the perfect ambiance to attract the most discerning vampires and become a legend of the night! Competitions will highlight the most stunning bars!
Interact with enigmatic Elder vampires who will guide you through the night and shape your destiny as a blood bar manager. But beware, each Elder has a unique personality. Please them, and you’ll be handsomely rewarded! Disappoint them, and you’ll face their wrath as they plot your downfall.