Blood Bowl 3
Ludzie Old World zapomnieli, co to wojna, kiedy postanowili rozstrzygać spory na boisku do Blood Bowl – świętego sportu boga Nuffle'a. Rozgrywki są jednak nie mniej krwawe niż batalie, które zastąpiły. Mord, okaleczanie, oszukiwanie, korupcja, czarodziejstwo, a nawet boska interwencja – na boisku nic jest zabronione – ku uciesze widowni!