Blood Bowl 3
Old World sakinleri farklılıklarını tanrı Nuffle'ın kutsal oyununu oynayarak çözmeye karar verince Old World'de savaş kalmadı: Bu oyun Blood Bowl. Ancak bu, yerini aldığı savaş alanlarından daha az kanlı bir oyun değil. Katletme, sakat bırakma, hile, rüşvet, büyü ve hatta ilahi güçlerin dahil olması sahada birbiri ardına yaşanıyor ve izleyen herkese keyif veriyor!
Bir temsilci senin koç olarak becerilerini fark etti ve sana ve takımına finansal destek sunmaya karar verdi, böylece yeni Blood Bowl etkinliğine katılabileceksin: Clash of Sponsors. Rakiplerini yok edip seyircilerin kalbini kazanabilecek misin?