Blood Hunting
Blood Hunting is a first-person survival horror game by Holcomb Entertainment. A true survival horror experience that sets the stage on how dangerous revenge can be... if you can survive it.
Blood Hunting is a true survival horror experience that sets the stage on how dangerous revenge can be...if you can survive it. This first-person survival horror game will provide plenty of clues to help you uncover the story.
You are Chase Jones, who lost his family when he was young. You will need to put the pieces together to understand what happened to them. As you uncover the truth you become aware of what you must do. Unfortunately, those responsible have begun to hunt you so they can put an end to this investigation. An unknown stranger helps by sending text messages to your phone. You have to survive long enough to discover the truth and try to do something about it.