Blood Of Mehran
Blood of Mehran tells a story of love, loss and loyalty, drawn from "Arabian Nights" folk tales.
The legendary warrior Mehran sets down his sword in search of peace - but his restful existence is set ablaze by the cruel ambitions of others, leaving him no choice but to take up his blade once more.
Explore a realistic recreation of Ancient Mesopotamia. Gallop across rolling sand dunes and through city streets. Scour the world for collectibles and secrets. Level up and ascend through the skill tree, extending the legendary prowess of your hero.