Blood Of Mehran
Blood of Mehran fortæller en historie om kærlighed, tab og loyalitet inspireret af fortællingerne i Tusind og Én Nat.
Den legendariske kriger Mehran lægger sværdet i sin søgen efter fred – men hans fredfyldte tilværelse sættes i brand af andres brutale ambitioner, så han ikke har noget valg, men endnu en gang må gå sværdets vej.
Gå på udforskning i oldtidens Mesopotamien, realistisk genskabt. Galopér over bølgende ørkenklitter og gennem storbygader. Gennemsøg verden for samlerobjekter og hemmeligheder. Gå i niveau og færdigheder, og gør din helts dygtighed endnu mere overlegen.