Blood Of Mehran
Blood of Mehran to opowieść o miłości, stracie i lojalności, zaczerpnięta z ludowych opowieści „Arabskich nocy.
Legendarny wojownik Mehran odkłada swój miecz w poszukiwaniu spokoju — ale jego pokojowa egzystencja zostaje podpalona przez okrutne ambicje innych, nie pozostawiając mu wyboru, jak tylko ponownie chwycić za ostrze.