Blood of Titans
Blood of the Titans is a free collectible card game with a non-linear fantasy storyline, PVP and PVE battles, clans, tournaments, unique cards and deck builds. A horde of magical creatures and an army of humans will clash in an epic battle against the Order of the Burning Hand.
Do you have the courage and determination to challenge the Blood of Titans world? Collect and develop a unique deck of magic cards, fight battles to defend and develop your lands, send the best warriors to the battlefield. Become the master of 5 elements, and even dragons will obey you!
2000+ text quests, unexpected opponents, PVE battles and boss fights — solve all the puzzles of the magic world!
Develop your game strategy to win PVP battles. Attack enemy cities, participate in tournaments of mages and join faction wars!
Join a clan: chat with other members, exchange your experience, share resources with your brothers in arms and develop the clan castle. Make your contribution to the victory in Clan Wars!
Raids and Catacombs, holiday quests and blitz tournaments, trials and battle passes — choose your game mode or take part in all of them. It’s up to you to decide!