What is the Dart Monkey Sidekick?
○ If you live in the European Union (EU), Fortnite is available through the Epic Games Store on mobile (Открывается в новой вкладке). iPad users in the EU can alternatively play Fortnite via AltStore PAL (Открывается в новой вкладке).