Backrooms Bodycam 2
Backrooms Bodycam 2 is the sequel to the realistic first-person shooter set in the Backrooms universe. Your goal is to survive and escape through multiple Backrooms levels. Find weapons to defend yourself against aggressive entities—they will definitely try to catch you.
In the endless Backrooms corridors, you can find an assault rifle, shotgun, or pistol. You can also use the weapon modification menu to equip your gun with a laser sight for better aiming or a flashlight to navigate the darkness.
The game features seven different Backrooms levels, and you must figure out how to escape from each of them. Explore eerie liminal spaces that seem to have no purpose in our world. The game includes levels such as: The Lobby (new), Habitable Zone, Under Sublimity, Abandoned Hospital, and Level ! (RUN). Can you survive here?
Experience the game through the lens of a bodycam attached to your character. The graphics, sound design, visual effects, and character animations are crafted to closely resemble the original "found footage" from the Backrooms. Essentially, this game is an immersive simulation—an interactive tour through the eerie world of the Backrooms. Would you dare to enter?