FREE PACK: Goddess Elegy (Soul Core Extension)
A fantastic free pack contains the new Primal Fire Soul Core: Brynhild The Solemn, and more.
Her beauty has captivated the entire Nine Realms as the most beautiful Valkyrie in the world.
Gods would travel to Valhalla with rare flowers just for catching a glimpse of her smile.