Blade of God X: Orisols
BOGX - Dark Myth, ARPG. This game invites you on a journey of sacrifice and redemption, where you can find your own sanctuary.
BOGX emerges from the shadows as a captivating dark-themed Action RPG crafted by Void Labs, marking a thrilling continuation of the Blade of God saga.
Rooted in Norse mythology, players assume the role of an "Inheritor," reborn through the cycles, and embark on a journey from Muspelheim to explore the vast realms supported by the World Tree. By traversing the timelines of Voidom, Primglory, and Trurem, players have the choice of "Sacrifice" or "Redemption," allowing them to acquire artifacts or seek the assistance of hundreds of deities, including Odin the Allfather and Loki the Evil, to shape the progression of the world.
Dynamic Combos & Skill Chain
Building upon the exhilarating combos from Blade of God I, we have introduced enhanced strategic depth to combat.
Hela, who had nothing left to lose; Esther, who left her past behind; Chaos, who abandoned the physical form.
Form or join a Caravan, participate in genuine and fair PvP, and collaborate to conquer formidable bosses.
Available on PC, Android, and iOS with synchronized updates, enjoy the best visual performance with support for up to 4K resolution.
Immerse yourself in a symphonic experience crafted in collaboration with the Philharmonic Orchestra, providing an unparalleled musical journey.