FREE PACK: The Aesir (Soul Core Extension)
He is the eldest son of Odin and possesses divine power by nature, he once even defeated all the gods in an arm-wrestling game.
Since Thor's mother, Jord, is a 「Primeval Giant」, he has inherited the blood and power and not only mastered the combat skills of the Primeval Giants but also has the agile moves of the Aesir gods.
"To rule the Nine Realms requires iron and blood, and I shall wield Mjölnir to win reverence for the realm!"