FREE PACK: Goddess Elegy (Soul Core Extension)
Jej uroda oczarowała wszystkich Dziewięć Królestw jako najpiękniejsza Valkyrie na świecie.
Bogowie podróżowali do Valhalli z rzadkimi kwiatami, by choć przez chwilę ujrzeć jej uśmiech.