FREE PACK: Goddess Elegy (Soul Core Extension)
Harika bir ücretsiz paket, new Primal Fire Soul Core: Brynhild The Solemn ve daha fazlasını içerir.
Tanrılar, gülümsemesini görmek için nadir çiçeklerle Valhalla'ya seyahat ederdi.