FREE PACK: The Aesir (Soul Core Extension)
O, Odin'in en büyük oğlu olup doğası gereği ilahi bir güçe sahiptir. Hatta bir kez bile tüm tanrıları kol yapma oyununda mağlup etmiştir.
Thor'un annesi Jord, bir 「Primeval Giant」 olduğundan, o kanı ve gücü miras almıştır. Yalnızca İlkel Devlerin savaş becerilerini öğrenmiş değil, aynı zamanda Aesir tanrılarının çevik hareketlerine de sahip olur.
"Dokuz Diyar'ı yönetmek için demir ve kan gerekiyor, ben de Aesir için saygınlık kazanmak üzere Mjölnir'i sallayacağım!"