Warhammer 40,000: Boltgun - Forges of Corruption Edition
Warhammer 40,000: Boltgun - Forges of Corruption Edition, ana oyun ve Forges of Corruption DLC'si dâhil olmak üzere Warhammer 40,000'in retro nişancı oyunlarına nihai bağlılığını deneyimlemenin en eksiksiz yoludur.
Boltgun'ını doldur ve savaşa balıklama dal! Warhammer 40,000'in klasik ve coşkulu FPS oynanışı ile en sevdiğin 90'lar retro nişancı oyunlarının havalı görsellerinden oluşan mükemmel bir karışımı deneyimle.