Bonfire Peaks: Lost Memories
Get ready to fan those embers and rekindle the campfires in Bonfire Peaks: Lost Memories, a 3-part DLC for the critically beloved puzzle game.
With new mechanics, thoughtful new puzzle design, and new areas to explore, the Lost Memories DLC has something special in store for all puzzle fans.
Lost Memories can be played on a fresh savefile, but for the best experience we recommend first playing through Bonfire Peaks. Each part of Lost Memories is roughly 1/4 the size of the base game.