Bonfire Peaks
Bonfire Peaks is a puzzle game about closure, by Corey Martin and published as well as co-produced by Draknek, creator of A Monster’s Expedition and Cosmic Express.
Navigate over 200 expertly designed puzzles in a breathtakingly lovely voxel-based world. Filler content has been burned away to create a perfectly fine-tuned experience, filled with richly rewarding challenges and surprising new mechanics that’ll keep sparking your interest right through to the end.