Bonfire Peaks: Lost Memories
Çok sevilen bulmaca oyununun Bonfire Peaks'in 3 bölümlük yeni DLC'si Lost Memories'te kamp ateşlerini yeniden yakmaya hazır ol.
Yeni mekanikler, ilgi çekici yeni bir bulmaca tasarımı ve keşfedilecek yeni bölgeler getiren Lost Memories DLC'si, tüm bulmaca hayranlarına özel bir deneyim sunacak.
Lost Memories'i yeni bir kayıt dosyasıyla da oynayabilirsin, ama biz en iyi deneyimi yaşayabilmen için önce Bonfire Peaks'i oynamanı tavsiye ediyoruz. Lost Memories'in her bir bölümü, temel oyunun yaklaşık dörtte biri büyüklüğünde.