Boomerang X
Whispers bubble from fresh cracks in the ground, echoing through the abandoned depths and primordial woods. A black flow cuts through stone and threatens to spill once more across the world. The ancient tetraform calls, and with it come unearthly powers. Catapult yourself through the air, use the power drawn from fallen creatures to slow time, and cut through the swarms of dark beings with a razor-edge boomerang. Travel through once bustling locales, sacrificed to hide a myth, and descend the Godpath into the lost realms below. Cleanse these halls and ensure that whatever lies beneath doesn’t come back.
They creep and crawl from crevices... swoop and dive from the treetops… and spray nasty bile at you from all angles. Keep your wits about you - nowhere is safe. Whatever you do, don’t stand still, or you’ll surely be consumed...
Fight your way through the bowels of ruined civilization undone by these creatures of nightmare and stop them spreading to the rest of your world. Something lurks deep underneath these ruined halls, spewing corruption… can you defeat whatever it is? And even if you can… will that really be the end?