Booze Masters: Freezing Moonshine
Play as Quella, a budding influencer who aims to break free from a vile boss. Booze Masters: Freezing Moonshine is an exploratory adventure mixed with an economic game, a hefty dose of abstract humor, and a copious amount of high-proof spirits.
Under the guidance of a brilliant moonshiner, you'll learn to craft alcoholic beverages that would dazzle even the wildest connoisseurs - including the world's coldest vodka. Throughout the adventure on the hill, you'll plant dozens of fantastical crops, gather tons of plants, and produce liters of substances that will help you conquer the cold.
Head to the motel surrounded by crackling frost, where you'll encounter eccentric residents. To achieve your goals, you'll need to join forces and endure the twists of fate. Dozens of challenges await you, paving the way for a spectacular report.
Capture your stay at the resort and gather materials for social media. Unearth the bizarre inventions of a quirky scientist and confront the malicious nature. Blend alchemy with technology and distill spirits as if there's no tomorrow. Only this way can you outwit the game of an unfairly rigged fate.