Borderlands 2
The time is now to take out Handsome Jack. Gather up your friends as you run rampant through the world collecting bazillions of loot and guns in an effort to save Pandora from the evil grips of the Hyperion Corporation.
A new era of shoot and loot is about to begin. Play as one of four new vault hunters facing off against a massive new world of creatures, psychos and the evil mastermind, Handsome Jack.
Four all new playable classes including the Siren, the Commando, the Gunzerker and the Assassin. Step into the role of the Gunzerker, whose highly deadly skills allow him to dual-wield any two weapons found in the game.
Share your adventures with friends both online and via LAN. Borderlands 2 features a seamless system enabling you to drop in and drop out of a campaign without ever having to restart the game.
Expose the evil surrounding the Hyperion Corporation and take on the perpetrator of a universe-wide grand deception -- the nefarious Hyperion CEO, Handsome Jack.
In addition to the new gun system, you will lust after procedurally generated shields, grenades, Relics, class mods and much, much more. And you thought the original Borderlands had a ton of loot!
Hunt through entirely brand new areas of Pandora that are more alive than ever! From the arctic tundra, through the dangerous grasslands, past the mysterious corrosive caverns to beyond, you’ll be surprised by the unpredictable world of Pandora at every turn!
A whole slew of new enemies are out there to kill you in Borderlands 2. Hulking, gorilla-like Bullymongs, vicious predatory Stalkers and the Hyperion mechanical army, run by Handsome Jack, are just some of the new enemies in Borderlands 2.