Commander Lilith DLC
Sanktuarium jest oblegane, mapa krypt została skradziona, a toksyczny gaz zatruwa Pandorę.
Walcz z nowymi bossami, odkrywaj nowe obszary, zdobywaj nowe łupy (o poziomie wyższym niż Legendary) i dołącz do Lilith i Crimson Raiders, aby pokonać obłąkanego wroga, który za wszelką cenę chce rządzić planetą.