Super Deluxe Edition
Wield bazillions of guns in the award-winning, mayhem-fueled adventure of Borderlands 3! Blast through multiple worlds as one of four Vault Hunters – the ultimate treasure-seeking badasses of the Borderlands, each with deep skill trees, abilities, and customization. Play solo or join with friends to take on deranged enemies, score loads of loot, and save your home from the most ruthless cult leaders in the galaxy.