Borderlands 3: Super Deluxe Edition
Oryginalna strzelanka z łupami powraca, tym razem oferując gazyliony giwer oraz zupełnie nową, ociekającą chaosem przygodę! Wciel się w jednego z czterech nowych Vault Hunterów – najbardziej kozackich poszukiwaczy skarbów w Borderlands – i rozwal nowe światy oraz wrogów, korzystając z wielu możliwości personalizacji tych postaci, od rozwijania umiejętności w ramach rozbudowanych drzewek po zupełnie nowe zdolności specjalne. Zagraj w pojedynkę lub ze znajomymi i pokonaj zakręconych wrogów, zdobądź od metra łupów, a przy okazji uratuj swój dom przed najbardziej bezlitosnymi przywódcami kultu w galaktyce.