Borderlands 3 Super Deluxe Sürüm
Orijinal atıcı yağmacı, silah paketleri ve tamamen yeni kargaşa macerası geri dönüyor! Her biri derin yetenek ağacı, yetenek ve kişiselleştirme ile donatılan dört yepyeni Vault Hunter olarak, yeni dünyayı ve düşmanları kasıp kavur. Çılgın düşmanları ele geçirmek, vurgun yapmak, evini galaksideki en acımasız kült liderlerden kurtarmak için tek başına oyna veya arkadaşlarınla birlikte katıl.