Ultimate Edition
Borderlands 3: Ultimate Edition to kwintesencja rozgrywki Borderlands 3, zawierająca podstawową wersję gry, wszystkie 6 dodatków oraz pełną kolekcję pakietów kosmetycznych! Przebij się przez liczne planety jako 1 z 4 Vault Hunterów — najlepszych poszukiwaczy skarbów w świecie Borderlands.