Ultimate Edition
Borderlands 3 Ultimate Edition, ödüllü ana oyun artı tüm 6 içerik eklentisi ve bonus kozmetik paketlerinin tam koleksiyonunu içeren harika bir Borderlands 3 deneyimidir! Borderlands'in en iyi hazine avcısı kabadayıları olan 4 Mahzen Avcısından 1'i olarak dünyaları yakıp yıkın.