Udforsk nye områder med unikke missioner og bosser, optjen endnu flere belønninger med Vault-kort, og få fingrene i en masse andet fedt loot med Borderlands 4 Deluxe Edition!
Bliv en ustoppelig kraft på slagmarken, og kæmp dig gennem fjenderne med et helt nyt arsenal af ekstravagante våben. Bevæg dig rundt i Borderlands som aldrig før – du kan dobbelthoppe, svæve, undvige, bruge entrehager og meget mere for at bringe død og ødelæggelse over modstanden fra alle retninger. Alle kampe bliver eksplosive med de altødelæggende handlingsfærdigheder, som virkelig slipper din Vault Hunters unikke evner fri. Skab dit perfekte build med færdighedstræer med mange valgmuligheder og den dybe og belønnende jagt på bytte, som er fyldt med brutale våben og effektivt udstyr.
Det er fedt at gå amok i hele Kairos alene, men det er endnu bedre sammen med vennerne i online co-op med op til fire spillere.** Borderlands 4 er designet til co-op fra bunden, og du kan spille det præcis, som du har lyst til. Uanset om I er på jagt efter bytte, tackler missioner eller vandrer frit rundt, sørger skaleringen af niveauer og den individuelle sværhedsgrad for at holde gruppen sammen, så alle har det sjovt.