Eksploruj zupełnie nowe regiony Kairos z dwoma dodatkowymi łowcami skarbców dzięki zawartości popremierowej Borderlands 4 Super Deluxe Edition. Odkryj nowe misje fabularne i poboczne oraz staw czoła nowym wyzwaniom i przerażającym wrogom! Super Deluxe Edition obejmuje całą zawartość Deluxe Edition z mnóstwem innych dodatków.
Stań się niepowstrzymaną siłą w walce, przebijając się przez wrogów za pomocą zupełnie nowego arsenału niesamowitych broni. Poruszaj się po Borderlands jak nigdy dotąd – podwójnie skacząc, szybując, robiąc uniki, chwytając się i nie tylko – zadawaj śmierć z różnych stron. Rozwal każde starcie za pomocą niszczycielskich umiejętności akcji, które uruchamiają unikalne zdolności łowcy skarbców. Stwórz swój idealny build dzięki rozgałęziającym się drzewkom umiejętności i intensywnemu, satysfakcjonującemu pościgowi za łupami pełnemu wybuchowych broni i potężnego ekwipunku.
Swobodnie eksploruj rozległy i niebezpieczny świat pełen walczących frakcji. Wskocz na poduszkowiec i przemierzaj bujne pola, wysokie szczyty i zabójcze pustynie pełne przerażających wrogów, emocjonujących wydarzeń i wciągających misji z niezapomnianymi postaciami. Zjednocz ludzi Kairosu i rozpocznij rewolucję – przeżywając tę przygodę w sposób, jaki uznasz za najlepszy –w tym niezwykłym doświadczeniu Borderlands.
Pakiet Łowcy Skarbców Borderlands 4 składa się z 2 oddzielnych pakietów DLC dostępnych po premierze gry. Pakiet Łowcy Skarbców jest dołączony do Borderlands 4 Super Deluxe Edition. Pakiet Łowcy Skarbców i poszczególne pakiety DLC, które wchodzą w jego skład, będzie można również kupić osobno w momencie premiery (wymagana podstawowa wersja gry). Dokładny czas premiery każdego pakietu DLC zostanie ogłoszony w późniejszym terminie i może ulec zmianie. Obowiązuje regulamin.